01.52

I fredags så åkte jag till pappa runt 4. Seffi kom ganska snabbt förbi. Vi fixade lite och mötte upp en osv och sen kom Johanna förbi med käk. Så jag, Seffi och Johanna käkade och hade det mys ett tag. Sen fixade vi oss och sen kom Tim, Jonas, Jesper, David och Adde förbi. Lite senare kom Fredde med, men just då hade jag fuckat ur på Tim så mitt humör var på 0 hahaha. På slutet vart det bara jag, Seffi, Johanna, Tim, Jonas och Fredde kvar. Seffi, Johanna och Tim bosatte sig i tvättstugan eftersom Johanna såg spöken överallt och de andra pratade i lur medans jag dansade med Fredde och Jonas på övervåningen. Runt 3-4 någon gång fick jag, Seffi, Fredde och Jonas för oss att gå ut och spela fotboll med, i snöstorm. Såhär normalt! Haha.

I lördags så vaknade alla upp hos mig men drog en efter en. Jag och Tim chillade ett tag, fixade käk osv men sen drog även han och jag mötte upp mamma och Tindra en stund. Sen hem till pappa igen, soooov ut haha. Sen kom Seffi över till mig och sen Tim, David och Johanna. Men jag och Seffi drog med Tims moppe rätt snabbt, vi skulle fixa lite saker. Haha, fyfan, jag och Seffi på Tims moppe som inte har några bromsar runt 12 på natten, whii, bästa. Eller? Aja, när vi kom tillbaka sen så hade Jonas och Fredde kommit i vilket fall. Jag spårade rätt snabbt den kvällen och vart lite aggresiv som vanligt men ingen var sur på morgonen så jag höll mig väl rätt bra. Minns allt jag sa osv och det vart Fredde som fick lida över mitt tempreament mest då.. Jag, Jonas och Fredde som sovit nere hos pappa stormade Tim på mitt rum på morgonen iallafall, haha finns ingen roligare att reta på morgonen än Tim. Absolut bästa! Sen fixade vi 4 ordning lite hos pappa sen drog dom och jag fixade mig och drog mig mot landet. Det var min helg det. Kärlek till allaaaaaaa. Puss

Bara några av alla jävla bilder som togs under lördagen. Hemska, men dom andra är ÄNNU hemskare hahaha.











Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0