- 00.01

Hejni! Ligger i sängen med storaystser, ska strax sova. Sov borta igår natt med en kompis så försov jag mig lite så det blev myskläder idag och då menar jag riktiga myskläder, hade typ sovit i dom. HAHA, kände mig så ofräsch! Aja annars idag spelade vi in våran låt, kul att jag ska vara vråkförskyld just nu så jag kunde inte ta min vers men vi ska typ fixa de nästa vecka så det blir bra. Sen tog vi bussen ner till Tumba när vi slutat, stod med killarna vid deras buss istället, älskar dom, ibland är dom så sköna bara. Aja, jag och Johanna åkte till lägenheten jag hämtade några grejer till Tindra sen gick vi till dagis och gud vad glad jag blev över att träffa mig, hon bara sprang i min famn och ville inte släppa mig, ville med mig hem och började gråta när jag bara gick 1meter ifrån henne, äääääääälsklingen! Ska kanske förbi henne en stund imorgon med om jag hinner. Annars åkte jag hem sen en stund där mamma var med pappa, hon skulle hämta lite grejer innan hon ska vidare till Danderyd imorgon. Till på köpet råkade jag glömma min mobil där, smaaaaaaaaaart Karro. Riktigt! Aja hörs imorgon. Måste sova. puuuss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0