- 01.04



Alla kallar det Alla hjärtansdag, jag kallar det för en fucking jävla Tisdag.

Döööö, alla hjärtansdag är sjukt överskattat. Visst fine, hade jag kille skulle jag älskat den här dagen men nu är det slut mellan han och mig så. Aa, skitdag. Iaf har jag varit i skolan hela dagen. Oförberett engelskaprov i hörförståelse, skitkul. Gick ju sämst. Well, dagen rullade på och efteråt tog jag bussen med Seffi till pappa men vände och åkte tillbaka och mötte upp en person ett tag sen hem igen där jag däckade direkt. Sen kom pappa hem och vi valde att åka till mamma. Så min Alla hjärtansdag spenderades med henne, världens bästa mamma! Sen stannade jag, Niklas och pappa på donken klockan 11 på kvällen. Riktiga tjockisar. Haha, skulle egentligen gymmat imorgon men jag har sån jävla hosta som river i hela magen på mig, har smittat Aldin stackarn till på köpet.. Sitter med han i tele förresten, gjort det i två timmar men han har somnat nu, haha fett söt när han ligger och snarkar. Aja puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0