- 02.26




Bjuder på två bilder på mig och Dennis från idag, riktigt charmtroll jag är på första bilden! Värsta minen, ser ut som jag har hår på bara en sida plus att min vampyrtand sticker ut, nu blev jag påmind om honom igen.. Han nämnde de rätt ofta, bajs. 8EHJWIUEKJDRFKL VAD ARG JAG BLIR!

Iaf, igårkväll så slingade jag och Seffi varandras hår. Tog hela kvällen haha, men vi blev klara lagom till Big brother så vi satt i soffan och kollade på de. Mitt i reklamen blev vi sjukt godissugna så vi sprang upp till henne och hämtade godis och chips, haha tjockisar! Aja, sen idag har jag varit i skolan. Var förjävla trött imorse så kom lite sent.. Hände inget speciellt i skolan annars. Alla var på fett dåligt humör typ, surpuppor. På eftermiddagen blev de dock bättre! Efter skolan så åkte jag till Tindras dagis, gosade och lekte lite med henne. Fan vad jag hatar när jag ska gå och hon bara står och skriker och börjar grina, vet inte vad jag ska ta mig till. Slutade med att jag var där till hennes pappa kom och hämta henne. Min lilla fina tjej! Sen drog jag till pappa en snabbis, senare ut och mötte Dennis som jag var med hela kvällen sen. Hann knappt in innan Aldin ringde mig sen så låg med han i telefon sen nu har jag precis blivit klar med mitt arbete i musiken som skulle varit inlämnat igår och nu ska jag försöka sova lite. Har en jobbig skoldag framför mig.. Aja puuuuuuuuss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0