- 11.13



Helt drogad tjej men kom precis ut från duschen. Sover hos min syster just nu och kommer göra de ett tag. Eller hos pappa eftersom mamma kommer bli kvar på sjukhuset. Känns så overkligt allting bara.. Var iaf och hälsade på henne igår, älskar henne ovasett vad, genom allt, i alla lägen, världens bästa mamma! Senare fixade jag mitt busskort så jag kan åka alla tider nu sen åkte jag hem en stund och hälsade på missarna mina, fy vad jag saknar att inte ha dom hos mig om nätterna.. Ska kolla bussarna nu iaf, ska till skolan en snabbis och sen åka ut till katterna efter skolan tror jag, får se om jag kan få tag på en viss person senare som jag vill sova hos.. Vill bort från Tumba och allt ett tag känner jag. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0