- 12.02




Ska snart sminka mig lite, ser helt död ut. Igår kom ju jag hem först halv8 på morgonen sen sov jag fram till 4 och sen sov jag lite till. Sen kom syster hem så vi åkte till sjukhuset och hälsade på mamma ett tag. Sen köpte vi en massa mat från donken till oss och Yogin sen drog vi hem och käkade. Sen mitt i natten åkte vi hem till landet för att skriva ut ett papper, helt sjukt hur glada katterna blev. Sen drog vi hem och dog i sängen. Hon åkte sen idag klockan 4 på morgonen Utomlands sen och kommer bli borta en vecka så nu ikväll blir det att bo hos pappsen. Men måste skynda mig lite nu, mamma ska få komma hem en stund idag och Tindra kommer också hem då så nu måste jag få allt klart. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0