- 14.49



Hejni. Min vecka har varit kaos. Mamma ligger iaf inne på sjukhus nu och det är troligen rätt allvarligt. Har sovit hos min storasyster inatt och vet inte riktigt vart jag sover ikväll. Får helt enkelt se. Inte varit i skolan på hela veckan, mina lärare kommer hata mig men skitsamma. Vet inte om jag ska gå imorgon heller, ska ringa min mentor senare ikväll och förklara lite hur de varit. Träffade annars Erik och hans kompis Martin igår en stund. Nu ska jag kila upp till Tindras dagis och hälsa på henne lite, hon har sovit hos sin pappa för första gången och de  sista hon sa var "Karro gå inte.." så har lite dåligt samvete för jag bara lämnade henne. Sen ska jag med min moster till sjukhuset och sen hem och gossa med katterna. Får se vart jag hamnar sen helt enkelt. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0