- 16.32



Hejdär. Igår åkte jag och Anna till Salem, vi skulle tydligen till Unkan med några. Vi träffade Erik där så den halvtimmen vi var där var vi ändå bara med honom. Träffade även Marta där! Men iaf, sen drog vi vidare till  Tumba, på bussen kom Drisken, Emmily och massa fler folk på. Har inte pratat med Emmily på säkert 3år?! HUR SJUKT?! Sen kom vi till Tumba iaf, vi drog till donken där massa killar var. Vet inte vad dom höll på med visslade, kom fram och fråga är jag snygg? Kan han få ditt nr osvosv, euw fett pinsamma. Till på köpet trodde jag dom var typ 98or eller något så säger min killkompis sen bara nej dom är 95or? Jag bara men shit hahah. Aja jag drog hem en stund sen men sen drog jag tillbaka till Tumba där jag mötte upp min killkompis och hans kompis sen slagga jag med dom. Åkte hem tidigt imorse eftersom dom skulle iväg på någon fotbollsgrej, missade fucking bussen och fick vänta på den i en halvtimme i Salem, man bara hjälp. Aja kom hem runt 8 och så vaknade jag nu.. Haha ja jag ficki iaf sova tillskillnad från dom! ;) Puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0