- 21.16



Hejni. Blev hemma från plugget idag. Fanns ingen ork alls kvar i mig imorse så ringde till moster som sjukanmälde mig. Legat och sovit från och till men sover fan inte bra i den här soffan jag har så länge alltså. Bara hostar så de känns som lungorna ska sprängas. Värker i hela magen och åh fan. Aja bortsett från de så mötte jag upp Seffi ikväll och vi drog och solade. Blir att sola imorgon med antingen efter eller före jag ska till skolan och fixa lite grejer, på en studiedag. Det gäller ju att lägga saker och ting bra! Well, efter det ska Seffi få slinga mitt hår. Orkar inte frissan längre, 1000 spänn varje gång liksom. Lite över det till och med. Får väl se hur det blir, man får aldrig reda på saker och ting före man testar så kör bara. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0