10.37



Hejdääääär. Bilden är ifrån igårkväll. "ISKALL" står det på tröjan, älskar den! Låg och webbade med en killkompis inatt och han bara 1 skall, är du hund eller? Man bara fuck yooooou, nu har han förstört min tröja. Kommer inte kunna använda den något mer. Fml. Aja, åkte hem till mig igår och packade en massa, åkte tillbaka hit till Vårsta senare. Idag om en timme typ ska jag åka och hälsa på mamma så ska börja sätta på mig nu, har precis kommit ut från duschen.. Sen vet inte jag om jag ska till Tumba och kolla om dom har några snygga höga svarta jeans där, måste ha det! Sen ikväll får jag se om jag sover hos syster, kanske sover hemma om jag får sällskap! ;) Well, vi hörs. Pussssssssssssssss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0