Saknar oss..


Tänker så mycket på dig, på oss, på vår tid, på de vi delat. Hittade dig av en slump på facebook, du var den första killen jag la till på facebook som jag inte kände, den enda också för den delen. Fastnade direkt, du var den snyggaste jag någonsin sätt. Du hade de där utseéndet jag alltid beskrivit min drömpartner med. Sen att vi klickade så bra när du skrev den där oktoberdan, de hade jag aldrig trott. Kommer aldrig glömma när vi diskuterade att du kunde bli min privata mattelärare och du bara aa jag vill ha en gentjänst då och min första tanke var, han är ett snusko men så skriver du "Följer du med mig på bio?" dog då, så jävla söt. Och om vi kunde prata, vi kunde prata om allt, nästan direkt. Våra samtal bara flöt på, jag som brukar hata att ha kontakt ofta hade ingeting emot att ha de med dig, vi hade ju alltid något att snacka om. Men så var det avståndet, dom där förbaskade jävla milen som höll oss ifrån varann. Kommer ihåg när vi vart på bio, kommer ihåg att jag funderade på vad du tänkte. När du pussade mig hejdå och smsade mig direkt eftert var jag hur glad som helst, den finaste jag någonsin träffat. När vi gick inne i stan och du höll mig i handen var jag så sjukt glad, glad över att folk som gick förbi oss såg oss som ett par, att det var du och jag. När vi var hemma hos dig första gånen och min mobil ringde hundra gånger och du var så sjukt arg, haha. När vi var ute i spöregnet och jag höll på att blåsa bort. Alla de dagar vi bara legat hemma i sängen och myst med varann, bara legat och pratat. Så många dumma chanser jag tog för dig men aldrig försökte jag till 100% och det är något jag ångrar idag. Du är i mina tankar jämnt nästan, ryser fortfarande då jag ser ditt namn. I mina ögon kommer du förbli den drömprins som du var för mig. Du kom från ingenstans och förändrade allt. Dina bruna ögon, när du lyfte upp mig och bara höll i mig och sen kysste mig, när du smekte mitt hår, ditt skratt.. Allt i min vardag påminner om dig och jag saknar dig, fy i helvete vad jag saknar dig.. Men det funkade inte, skulle aldrig funkat i längden och jag hatar att det var såhär det vart tvungen att bli. Finaste E, jag kommer aldrig glömma våran underbara början.


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0