- 15.39



Hej. Igår var jag i skolan hela dagen, kom lite sent med eftersom jag och Seffi hade tänkt slinga mitt hår en gång till men sen insåg vi att det inte behövdes ändå. Är sjukt nöjd, Seffi är bäst! Well, i skolan hände ingenting roligt. Dagen rullade på och efteråt åkte jag hem till hit till pappa.

Låg död och halvsov i några timmar sen kom Johanna hit och vi fixade oss lite och drog mot Tumba. Vi skulle egentligen till Rönninge men sen orkade vi inte det och helt plötsligt hamnade vi i ishallen och kollade på hockey i någon timme, efter ett tag inser man att Philip spelade också, haha riktig bråkstake! Aja sen fick vi skit brottom för vi skulle med bussen, vi stod ett tag och funderade på om vi skulle hälsa eller ta bussen och bussen vann. Haha sen ringde Philip när vi sitter på den och bara vad är ni? Stackarn, aja vi drog upp och mötte Gurra i solbo och var där i någon timme. Han ville att vi skulle sova kvar men det orkade vi inte så vi drog vidare till Anton, Linus och Simon tror jag han hette? Men där var det kefft så vi drog till Salem där vi mötte upp Jocke och massa av hans galna kompisar. Det var egentligen tänkt att vi skulle dra och sova hos Jocke men sen vart det inte så av flera anledningar. Jocke ringde mig 100 gånger sen och tjata haha nej men får se om jag träffar han senare ikväll, kanske de. Jag och Johanna drog i vilket fall tillbaka sen till pappa där min bror hade chillkrök. Det var väl den fredagen. Ska försöka bli frisk nu, min förskyldning är INTE mycket bättre efter den här kvällen. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0