- 23.41



Hej alla sötisar. Blev lite försening till skolan idag men what ever, hade styrelsemöte idag bara som jag fick hoppa över då. Sen höll vi på med skoltidningen. As kul, plus att jag och Aldin är bäst när det gäller den, faktiskt. Hände inte mycket mer, vi hade bara vanliga lektioner osv. Skippade NO:n och drog hem istället för att hämta min mobil som jag hade glömt, sen bussen tillbaka till lägenheten och fixade mig sen mötte jag upp Johanna och sen även Maria och Naomi. Vi drog till Östra gymnasiet och checkade in de gymnasiet, klart ett jag skulle kunna börja på senare, så fint! Men SJUKT tråkiga program. Så nej. Sen drog jag, Johanna och Maria till donken. Sen nu hela kvällen har jag legat med Aldin i lur nästan, snart ska jag sova. Ska prata lite med mamma först. Puss 


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0