- 00.35



Hejni. Varit i skolan hela dagen. Fotade faktiskt dagens klädsel idag kom jag på, kanske lägger upp den då? Får se om någon av bilderna vart bra först haha. Iaf, hände inget speciellt idag. Otroligt seg dag. Vi fick sluta en kvart tidigare ungefär, jag och Johanna drog ner till centrum med Erik sen åkte vi mot Rönninge. Vi köpte typ godis och satte oss på tåget, vi skulle egentligen till ett gymnasium som hade öppet hus men sen kom vi på att ingen hittade av oss haha, sen var det så jävla kallt så vi hade inte lust att gå runt och leta heller. Vi drog istället hem till mig och skrev klart våran låt, den är otroligt fin måste jag säga. Handlar om en tjej som haft en drömkille i sitt huvud och sen möter hon en kille som är som han precis men det tar slut och hon ångrar allt de hon aldrig gjorde osv, sen ersatts hennes dröm med den här killen och gah, den är underbar! Bara vi får till musiken nu så blir det bra, sen ska vi ju spela in den i studion och allt så det blir as chill. Hon drog här ifrån vid halv10 någon gång, drog och duscha sen har jag bara legat med Aldin i telefon, la precis på honom. Ska smörja in mig nu sen blir det sängen. Imorgon eller rättaresagt idag fyller min älskade lillasyster år, stor kärlek till min treåring! Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0