- 01.34



Hejni. Ingen bra uppdatering men nu så kör vi. Idag har jag varit i skolan hela dagen. Inte hänt något speciellt egentligen. Vi blev indelade i små grupper tre och tre som vi ska jobba i på NO:n under hela våren. Trodde jag skulle få en pissgrupp men fick Mattias och Diana, vilket vart skitbra! Dom har satt oss med en som är bra och sen två som är sämst, hahaha jag och Diana då alltså. Aja, satt ändå och snackade bort hela NO lektionen med Mattias och Gustav, såhär duktig. Aldin skällde på mig med för de, han skulle tydligen prata med mamma om jag inte ansträngde mig haha, dom två alltså. Skitsamma, efter idrotten drog jag till Tumba. Hade sällskap med Florence och Tove. Mötte Erik en snabbis innan han skulle till gymmet, sen drog jag med bussen till pappa och solade sen hem. Johanna kom senare också och var här en stund. Hittar troligen på något med henne imorgon, det är mina planer det. Har blivit riktigt brun nu med också, whiiiiiiii!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0