- 01.55



Jag suger på att uppdatera er. Jag är ledsen men hinner verkligen inte just nu. Idag har jag varit i skolan som vanligt, vi fick ändra hela våran fucking låt som vi skrivit på för alla i gruppen inte var nöjd och JAG skulle skrivit texten ikväll? Har jag gjort de? Nej. Hann inte, dom kommer lacka bäver imorgon men skitsamma, får väl hitta på något snabbt imorgon på morgonen eller nu. Aldin har mulat mig så jag fick värsta röda bulan under ögat, snyggt! Fast det var igår.. Annars idag har dagen rullat på som vanligt, jag och Seffi orkade inte gå på slöjden efter att vi haft matte i lärarstudion så vi drog till donken och tjockaa, fixade gymkort sen drog vi till henne och skulle byta om då visade de sig att hon hade träning så gymmet sket sig idag, vi kör på de imorgon istället! Taggaaaaa. Ska in och fixa ett par skor då snabbt i affären bredvid så de blir bra, har börjat smörja in mig med brun utan sol också, den jag har är verkligen gryyyyyyyyym, fläcker inte alls. Alla bara HAR DU PRESSAT SOLARIUM ELLER?! Jag bara nääää, haha fett glad. Iaf, ska försöka sova nu. Ska upp om 4-5 timmar. (y) Puss!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0