- 02.51



Gullig man kan vara såhär runt 3 på natten, driver.

Jag vet att jag är hemsk med uppdatering. Bloggar aldrig och lala. Men det blir bättre när skolan börjar. Annars så varierar mitt liv med att vara underbart till att vara på botten. Allt är bara sjukt komplicerat, en person har kommit mycket, mycket, mycket närmre mitt hjärta än vad jag först trott. Bloggen kommer igång i samband när skolan börjar sen iaf. Var och köpte en asfin jacka igår, helt kääääär. Är astrött så måste sova nu, var uppe till halv7 imorse med Erik i telefon och sen gick jag upp vid 10, mycket sömn! Nu blir det iallafall att förflytta sig från soffan till sängen och fortsätta smsa med lite folk, sen när jag hamnat i sängen är jag väl as pigg, som vanligt. Haha puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0