- 22.30



Blev ingen uppdarering igår. Red iallafall ut på Benni och mötte upp Julia. Var ute i 1½ timme kanske ungefär. Var helt blöt när jag kom hem och så jävla kaaaaaaall.. Aja, kul hade vi ändå! Sen låg jag inne hela kvällen annars. Gjorde inget speciellt. Pratade med en viss person ett tag sen skypade jag med Aldin, Maria och massa andra. Sen smsade Tim mig helt plötsligt, blev jätteförvånad men sen ringde jag honom och pratade hela natten ungefär. Så lätt att snacka med honom! Idag har jag varit med mamma i Tumba annars, vi fixade mitt bankkort eftersom jag råkat tappa bort det någonstans i mitt rum. Diskuterade lite skolbyte med. Vet däremot inte om jag vill byta till 100% men värt att kolla iallafall. Puss

Kommentera baby!
Namn: josephine Svanberg

shit vad fint hår du har!

2012-01-14 @ 18:20:30
URL: http://nathaliesvanberg.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0