- Svar.



"Kan du inte skriva om ditt ex :) ditt senaste iaf"

SVAR: Jodå, klart jag kan. Såg din fråga först nu. Ledsen, har inte kollat kommenterarerna. Mitt senaste ex? Ärligt talat har jag inte haft något förhållande på flera år. Så ex vet jag inte, jag har varit på g under låååång tid med några, men de har alltid stannat där. Mitt fel mest, men jag har väldigt svårt att lita på killar, väldigt svårt att fastna för någon osv. Så kan väl dra killar som varit speciella för mig istället? :)

Var tillsammans med Fredrik 2008 iaf, länge sen nu. Vi hade det jävligt bra ihop men sen tog de slut efter lite mindre än 4månader. Vi försökte lite smått en gång till under hösten igen men det gick inte. Vi var osams länge osv, men i somras så sket vi i allt och sa förlåt, mognat en hel del sen dess känner jag. Men vi umgås inte någonting, pratar eller så i nuläge. Anledningen till att de inte funkade där var för att jag börjat gilla en annan kille som var HELT förbjuden, eller gillade, jag var hur kär som helst i honom. Det blev bara en jävla röra med han. Han ljög, han svek, han sårade och jag mådde bara piss. Konstigt nog är han den jag hör av mig till i dagsläge när jag behöver råd osv, har väldigt lätt för att prata med han. (Skriver inte ut hans namn av olika anledningar) Kan säga att det var här mitt förtroende sjönk för killar, litade inte på någon. Tog 1½år innan jag kom över allt riktigt. Under den tiden inbillade jag mig till och från att jag gillade Fredrik fortfarande också, men i själva verket var jag nog svartsjuk på de andra tjejerna som umgicks med han eftersom vi var långt ifrån sams. Under våren 2010 blev jag på g med Gustav, det var jätte hemligt i början eftersom han och Johanna hade varit tillsammans, jätte elakt gjort av mig. Jag vet det, har dåligt samvete för att det blev som de blev men hon sa att det var okej sen. Träffade även Robin under den tiden. Så när Gustav svek mig och träffade en annan så började jag träffa Robin. Jag och Robin blev tillsammans sen också, men de varade bara i två veckor kanske. Det var helt fel, jag var inte alls kär i han då och tror inte han var det heller, allt gick för fort. Sen kom Gustav tillbaks till mig med och allt blev HELT FEL! Höll faktiskt på med båda, visste inte vad jag skulle göra. Båda två vet att jag gjorde det så det är ingen hemlighet, därför jag kan skriva det öppet. När sommarlovet kom så slutade jag umgås med Gustav men umgicks fortfarande med Robin lite. Men det blev inget mer. Är däremot kompisar med de båda två i nuläge. I början på hösten var jag och Gustav lite smått på g igen men det funkade inte den gången heller. Sen under våren 2011 blev det lite seriösare mellan mig och Aldin. Och ska jag vara ärlig, blev jag faktiskt riktigt kär i honom. Vi höll ihop fram till mitten av sommaren någon gång sen förstörde vi allt med alla bråk vi hade på slutet. Vi valde att fortsätta som vänner men det var jävligt jobbigt till och från och de blev bråk då med mellan oss. Sen kom E in i bilden, i oktober. Det var först då jag kunde se Aldin som en helt vanlig vän. I dagsläge är jag och Aldin vänner. I vilket fall, E som är det finaste killen jag någonsin träffat både till sättet och utseéndet tänker jag inte gå in på. Av olika skäl. Inte just nu iaf. Lev med det! De närmaste vet, så får det fortsätta vara. :)

GRATTIS TILL DEN SOM ORKADE LÄSA! Och fortsätt med frågor, svarar på de mesta så kör bara. Var anonyma om ni vill, de kvittar för mig även om de är roligare med namn. :) och Amanda, skriv igen om du undrar över något av de alla, så får vi se om jag kan skriva om just han och mig lite speciellt haha, vet ju inte om du syftade på någon speciell? Kramis!

Kommentera baby!
Namn: Anonym

är E, svensk eller utlänsk? är han blond eller brunett? Hur lärde ni känna varandra:)?

2012-01-15 @ 15:02:36

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0