00.14

Tjenaaa. Hade elevråd idag på morgonen. Sen på engelskan så spelade vi teater typ, haha rätt kul faktiskt. Vi skulle typ fortsätta med det, tror jag? Aja, språkval. Gjorde absolut ingenting haha. Sen på lunchen satt jag bara och chillade med Johanna och Olle. På svenskan hände inget speciellt, pratade bort hela lektionen. Det kommer tydligen några som ska ställa massa frågor till oss imorgon på morgonen, sjukt kul! Synd bara att 8D och 8A inte får vara ihop, men det är lugnt. Börjat vänja mig vid det. Tråkigt som fan. Well, drog hem sen med mamma och hämta Tindra på dagis och sen tillbaka hem till henne. Sen hämtade pappa mig runt halv9 och nu är jag här, sover här imorgon med sen på lördag åker jag hem till mamma. Annars har jag väl suttit på skype med Aldin lite från och till idag med. Men mycket annat har det inte hänt, ska börja ta dagens klädsel iaf. Det kan jag lova er, imorgon börjar vi med det. Nu blir det duschen, puuuss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0