04.47

Fråga inte vad jag gör uppe, för jag har själv ingen aning om den saken. Har dygnat iaf och ska fortsätta med det, duschen om en timme blir det haha. Herregud. Plus att jag inte sov någonting natten innan heller, sov hos en kompis. I vilket fall, kan dra några av de senaste dagarna. I fredags vart det krök, slutade med att Johanna, Fille och Jp slagga hos mig. På lördag och söndag var jag hos mamma. Igår var jag hos pappa och sen sov jag borta. Idag har jag bara haft vanliga tråkiga lektioner, försov mig som vanligt med .. Drog hem till mamma och böt om, tog bussen tillbaka, träffade Fredde så satt och snackade lite med han sen drog jag och mötte min syster vid tåget sen gick vi runt lite på söder några timmar. Vid bussarna hem sen så kom Erik och Martin, så snackade lite med dom med. Det var min dag. PUSS!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0