12.28



Jag vaknade precis. Drog aldrig gårdagen och så. Men jag var i vilket fall ute, drog kom hem vid 10tiden på morgonen och då vart de frukost sen slockna jag i soffan. Vaknade av att Aldin ringde mig. Sen gjorde jag inget speciellt under gårdagen. Hela natten blev det skype med lite olika människor. Drog även ut bäddsoffan så den blev ännu större så min syster sov med mig inatt, men tror det var första och sista, haha hon hatar den här skiten lika mycket som mig, så jävla hård! Aja, beroende på hur mycket jag ska bo här och så nu så blir det säng snart. Mamma kommer hem idag i vilket fall. Men nu ska jag dra och sola. Ni vet vad jag tycker om att vara blek, hoho. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0