15 och 16 Mars.


Hejdäär. I förgår så var jag hemma från plugget sen åkte jag och mötte Seffi och sen drog vi runt och kollade praoplatser. Vi mötte också upp Erik och hans kompis. Slutade med att Seffi drog för att hon hade träning och att jag åkte med Erik och hans kompis till donken, sen vidare hem i lur med Aldin.

Igår så var jag i plugget hela dagen, hände inget speciellt. Efteråt så åkte jag, Seffi och Aldin hem hit till pappa. Jag böt om osv sen drog vi vidare till Tumba där Aldin fixa praoplats sen åkte jag och Seffi till skärholmen, fick sällskap att Petra också, var sjukt länge sen.
I vilket fall så fick jag och Seffi många skrattanfall där inne i Skärholmen, trodde jag skulle dö vissa gångern, hahaha bäästa.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0