Äckliga hora

Är så förbannat jävla arg. Vet inte vart jag tar vägen eller någonting. Så falsk, så vidrig. Jag kommer aldrig komma ifrån det som en gång hände, aldrig. Spelar ingen roll hur det är idag eller hur mycket som ändrats sen dess. Den där händelsen har satt sig i mitt huvud och jag kommer aldrig, aldrig, aldrig någonsin acceptera att det blev så. Finns inte ord för hur mycket jag hatar henne. Alla som bara åh puttinuttigull och blablabla. Stick åt helvete, bruden är ful och äcklig så det skriker om det. Vet inte hur många gånger hon fuckat min hjärna och fått mig att bli galen i det sekunder jag borde vart glad. Och allt för att jag har älskat dig, that's it. Men vore det inte för henne, skulle jag aldrig fuckat ur. Du kommer tycka att jag är omogen som skriver detta, hon kommer ha så dålig samvete för hon är ju så jääääääääävla snäll enligt alla. Skiter it, hon tog min kompis kille med för flera år sen, tyckte illa om henne redan innan det sen kommer hon åt mitt håll. Haha, asså det är lugnt, ta mitt ex, käkar mackor nu med, vill du ha resterna här med? Ärligt talat så vet jag inte vad jag skriver.. Imorgon kommer jag glatt vakna upp när jag piggnat till och inte bry mig. För hon är ingen man bryr sig om. Ingen man lägger märket till. Hon är ingen alls, det är bara det att hon tog dig från mig. Sen spelar det ingen roll hur mycket du förklarar dig, det var så det var.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0