De senaste dagarna..

Vad har hänt sen sist? Allt möjligt kaos. Fredagen spårade ut totalt och slutade med akuten. Ska skriva mer om det i något annat inlägg men långt ifrån allt, privata saker förblir privata. Idag har jag annars varit i skolan hela dagen. Seffi kom till mig imorse och vi slingade våra hår. Nu blir det inget mer slingade, nu är jag riktigt blond. Nästan för blond enligt mig, omg! Aja, var i skolan hela dagen. Keff dag, hatar de flesta i skolan så äre. Efteråt drog jag, Seffi och Marta hem till mig ett tag, lämnade grejerna och böt om sen drog vi till Tumba. Marta drog och jag och Seffi fortsatte till Huddinge, vi blev sjukt hungriga så vi drog hem till mig och hämtade pengar sen blev det kebab, så jävla gott! 

Ikväll har det blivit skype med en viss person och det blev några tårar med. Vet inte alls vad jag känner just nu, vet bara att någonting fattas. That's it! Well, ska sova. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0