Fredagen

Jag och Seffi skulle egentligen på drive in men när Aldin inte kunde komma ut så lutade det mest åt en vanlig lugn forever alone hemma kväll. Men sen blev det allt för tråkig så vi drog ut, träffade hennes killkompis en snabbis i centrum sen drog vi vidare till salem där vi mötte upp Erik, Martin och någon Simon. Men det vart bara jag, Seffi och Erik kvar, vi drog till unkan. Var några folk ute där. Träffade Frida blandannat. Jocke hade ringt mig tidigare och ville ses så Erik gjorde sällskap med mig och Seffi dit. Kvällen började bra men slutade i katastrof. Ett chillkrök som helt enkelt spårade ut och slutade med rivsår under ögat, blåmärken över hela kroppen, skrapsår på händerna, ena foten var helt blå medans den andra hade fått en spricka och en liten hjärnskakning. Så satt på akuten hela lördagen och sen kan ni ju förstå hur jag mått under helgen. Slutpratat om det, så mycket får ni veta om våran fredag men minne för livet, helt klart. Bra eller dåligt? Haha, kan säga att även om det var helt sjukt så har jag aldrig skrattat lika mycket åt någonting annat. Btw, om någon känner någon snubbe i Salem som blivit av med en vit dunjacka så hör av er, råkar nämligen ha en sån hemma efter fredagen ... Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0