Friluvsdag i Lida


Jag och min fina vän Olle, kolla mina mjukisar, haha helt limegröna. ÄLSKAR DOM!

I vilket fall, varit på Lida hela dagen idag alla åttor och nior. Vi gick från Storvreten, men de där 6km tog upp till flera timmar. Okej, jag överdrev där men ärligt talat. Det var BLANK IS! Jag gick sist med Aldin och Andreas, haha Aldin gjorde första vurpan. Sen kom vi ikapp Olov så ramlade Olov, sen Andreas. Och sen jag bara amen tjejer har mycket bättre balans, det bara är så. BOM! Så bara låg jag där, ni anar inte hur mycket de garvade. Fast det hade jag iof också gjort. Väl framme så tog jag upp en filt och la mig i solen, fick sällskap av både Olle och Erik. Sen skulle alla grilla korv men jag frös förjävligt så låg i Mattes knä med filten istället. Sen kom Aldin och frågade om jag skulle med bussen, men sen tog vi ändå inte bussen för våra lärare krångla något förjävligt. Så jag, Aldin och Jojje gick tillsammans (vi hamnade sist igen) HAHA, men vi hade faktiskt skitkul. Aldin vart helt dygnsur, jag vet inte hur många jävla gånger jag ramlade och aa, galet. Efter halva vägen där två vägar möts som vi fick välja vilken vi skulle ta så stod Andreas och några andra killar där, dom bara vafan vi har väntat i 40min på er! Och dom gick ändå efter oss OCH den långa vägen, HAHAH! Aja, var ändå helt onödigt att vi gick, våra lärare är så oansvariga att de skiter i om vi kommer fram igen, ingen var där för att möta oss eller så orkade de väl inte vänta haha, men ändåå. Fan hade kunnat fått slippa alla mina jävla blåmärken!  Följde med dom till Tumba sen iallafall och tog bussen upp till pappa och solade sen drog jag ner och mötte mamma och Tindra och tog bussen hem med dom. Käkade och duscha, sen somna jag. Ni anar inte hur död jag är, världen huvudvärk med. Kuuuul.

Well, grattis till den som orkar läsa denna jävligt jobbiga text. Puss!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0