Godnatt!


Dödtjej innan jag duschade. Nu är jag nyduschad och insmord och klar för sängen, älskar den här tiden på dygnet Ååh! Aja, imorgon blir det skolan, ska få våra omdömmen med, inte glad. Kommer ha keffa iår tror jag, förutom engelskan och matten tror jag att även idrotten och kanske slöjden kommer ha sjunkit. Inte bra. Idrotten för att jag hade en sån jävla förskyldning som gjorde att jag hostade för allt och nu en spricka i foten, har inte varit med på över en månad kanske. Känns ju super! Kan också ha sjunkit i svenskan men det vet jag inte. Hoppas inte. Kan bättre, bara att jag tappat all ork nu. Well, efter det blir det iallafall att kolla runt på praoplats med Seffi och Aldin. Puuuss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0