Hej kommer du ihåg mig? Vi var kompisar när du var singel..



Vet ni vad jag hatar? Både brudar och killar som inte låter sin pojk/flickvän ha kompisar av motsatta könet. Visst fine, jag är också svartsjuk men jag skulle aldrig sjunka så lågt att jag förbjöd min kille att ha tjejkompisar. Han är tillsammans med dig och är han en bra kille så skulle han aldrig va otrogen och vad är du själv för person som tror att din kille ska vara med sina tjejkompisar, inget förtroende alls? Förhållandet håller inte i längden, kärlek föder svartsjuka men svartsjukan dödar kärleken tillsist. Så hallå skärpning, väx upp. Han har valt att vara med dig, inte de. Du är flickvännen, de andra är tjejkompisarna. Detsamma gäller för killarna. That's it!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0