I miss you, but that's my secret



Har tänkt mycket på senaste tiden. På dig. Du dyker oftare och oftare upp i mitt huvud. Varför vet jag inte. Jag vet bara att du har något speciellt. Något jag älskar. Jag har ofta tänkt på hur de vore om vi försökt en gång till men har lika snabbt slagigt undan tanken. För du svek mig, något fruktansvärt och det är något jag aldrig kommer komma ifrån, något som fortfarande ligger i mitt bakhuvud. Jag har inte lagt de bakom mig ännu, bara försökt förtränga det. Det är därför jag tvingat mig själv till att aldrig falla tillbaks igen, aldrig se dig som något mer än en vän, aldrig tänka tanken på oss igen, aldrig tänka tanken på att älska dig igen. Men det är nog det svåraste löftet jag haft att hålla.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0