Igår



Hejdär. Igår hände inget speciellt. Skolan som vanligt. Jag och Seffi drog lite tidigare, vi orkade inte vara kvar hehe. Drog hem till pappa och stressade som fan eftersom jag trodde att jag skulle ta samma buss som mamma och Tindra men så hade dom redan dragigt men solade med Seffi i vilket fall. Brände hela jävla röven, kunde inte sitta på hela kvällen. Fml! Senare skjutsade pappa ut mig till mamma i vilket fall så sov här, gör det inatt och imorgon med troligen sen blir det pappsen. Kanske ska följa med han till fjällen också i helgen, ska bestämma mig imorgon hade jag tänkt. Grejen är att jag och Seffi hade lite andra planer så får se hur jag gör. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0