Sista dagen på lovet..

Hejdär. Vaknade imorse runt 10.20 och min buss gick 10.50, så snabbt in i duschen och på med myskläder och dra dit. Åkte hem till pappa, kollade lite på tv med han sen fixade jag mig och mötte upp Seffi så drog vi till Skärholmen för en shoppingrunda. Fick med mig två par mjukisar, en topp, ett par jeansshorts, halsband, ringar, örhängen, brillor osv. Fyfan vilka snygga mjukisar Gina tricot har, avlider! Och var verkligen i desperat behov av ett par haha. Skulle egentligen träffat Martin och Erik sen men så blev det inte, somnade istället här hemma. Vaknade för inte så länge sen hehe.. Är fett förbannad eftersom min kamera inte vill ladda ut bilder, men imorgon drar jag till mami igen så då ska kameran med och då jävlar! Hah, kärlek till min dator där hemma. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0