14.38

Hejni. Har NO lektion men fattar ingenting. Orkar inte bry mig om NO och Matte mer. Kiss my as. Aja, idag har man börjat dagen på gymmet. Bad Tim komma dit också så han var där. Vart fett förvånad när Johanna också var där haha. Vart i plugget sen, eller är där nu med men ändå haha. Följt med Seffi ner till Tumba för att möta Alex och käka på donken, tog hundra år eftersom stackarn har gjort illa foten. Min tur att garva åt henne! ;) Nej men sen skulle jag ta bussen upp, men missa självklart skiten. Annars har vi haft filosofisamtal om vad som skulle hända om man gick naken till skolan, hahaha min klass frågor alltså. Spelat king med killarna och johanna också, fan vad länge sen det var man gjorde det haha. Aja, ska lägga in mina senaste dagar på tidsinställt. Iallafall några, så som valborg osv. PUSS

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0